Ön is egy dízel BMW tulajdonos és most szembesült vele, hogy zörgő - csilingelő hang hallatszik a motorból? Még nem késő orvosolni a problémát! Dízel BMW vezérműláncról: Sajnos a jelenlegi BMW modellek már nem a probléma mentes vezérműláncokról híresek,

    Ön is egy dízel BMW tulajdonos és most szembesült vele, hogy zörgő - csilingelő hang hallatszik a motorból? Még nem késő orvosolni a problémát!
    Dízel BMW vezérműláncról: Sajnos a jelenlegi BMW modellek már nem a probléma mentes vezérműláncokról híresek, egyre többet hallatnak magukról a 2007.03.-tól gyártott N47 kódjelű, illetve az N57 BMW dízel motorok. Manapság már szinte minden frissen vásárolt használt dízel BMW típusnál ajánlott a vezérlés átvizsgáltatása és ha indokolt, annak cseréje. De a többi dízelmotor vezérlését sem ajánlott figyelmen kívül hagyni! Azokban az esetekben ha a motorból zörgő-csilingelő hang hallatszik, azonnal kerese fel szervizünket!
    Vezérműlánc cseréje: Minden N -es kódjelű dízelmotor esetében a vezérlés cseréje a motor kiemelésével és megbontásával jár! Szervizünkben ez a munkafolyamat 2-4 teljes munkanapot vesz igényben. Kifejezetten az általunk beszerzett gyári vezérlés alkatrészeket vagyunk hajlandóak beépíteni. Minden esetben vezérlés szettet cserélünk, olajcserével! Fontos azt is megemlíteni ez a munkafolyamat idő és koncentráció igényes, nagy felelősség van a szervizen és a munkát elvégző szerelőn. Számunkra fontos a precizitás és a minőségi elvégzett munka! Ezért az elvégzett vezérlés cserére 1 év garanciát vállalunk. A cserélt vezérlésről fényképes és videós dokumentáció készül amit kérésre e-mailben átküldünk ügyfeleink részére.

    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama.

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/
    BMW vezérműlánc csereperiódus: BMW B37 – B47 – B57 kódjelű motorok esetében sem történt nagy változtatás a vezérlés terén, ezért továbbra is aktuális ezeknél a motor típusoknál a hajtáslánc cseréje 150.000 – 200.000km futás után. Természetesen fontos megjegyezni, a vezérlés élettartamán sokat befolyásol a kenés, vagyis a motorolaj minősége. Azokban az esetekben, ahol elhanyagolják a motor olajcseréjét, vagy silány minőségű motorolajat használnak, hamarabb következik be a vezérműlánc megnyúlása, ritkább esetekben a vezérműlánc szakadása. Ha egy mód van rá, akkor a BMW gyár által előírt motorolajat érdemes használni. Fontos megjegyezni, a gyári BMW motorolaj olyan adalékanyagokat tartalmaz ami magasabb kenéssel és viszkozitással bír, így kitolódik a motor élettartama. BMW hajtáslánc hiba: Az N és B kódú BMW motorok esetében a vezérlés kopást és nyúlását erősen befolyásolja a részecskeszűrő rendszere, miután az időszakos regenerációs fázisokban nagy hőváltozásnak és csökkentett kenésnek van kitéve a BMW motorja. Joggal merülhet fel a kérdés az olvasóban, ugyan miért? Járjuk körbe a témát és világítsunk rá a pontos miértre. Az elmúlt évtizedben az autógyárakat egyre jobban szorongatják a magas környezetvédelmi normákkal, így lettek kifejlesztve és felszerelve a dízel motorok koromtárolóval, vagyis a részecskeszűrővel. Komoly vitákat váltott ki a DPF, azaz a Diesel Particulate Filter öntisztítási folyamata. Több verzióval is volt próbálkozás, de a leghatékonyabb és legüzembiztosabb megoldásnak az utó befecskendezéses öntisztítást alkalmazza a BMW a mai napig. Mit is jelent ez pontosan? Bizonyos időközönként ( 500 - 600 km futásonként ) az autó vezérlő egységének a DPF szűrő nyomás szenzora megemelkedett különbözeti nyomást továbbít, potosabban telítettnek ítéli meg a részecskeszűrő koromtárolóját, ezért regenerációt, öntisztítási folyamatot indít el. Első körben utó befecskendezést, a motorolajat gázolajjal hígítja fel, majd elkezdi felfűteni a DPF szűrőt. Ebben a folyamatban közel 700 – 800 Fokos turbóhőmérsékleten áramlik át az elhígított motorolaj a turbón keresztül. Ilyenkor a vezérlés kenése is jelentősen csökken, illetve a motorolaj hőmérséklet változása is jelentős befolyással bír a vezérlés élettartamára. Tehát pont ezért ajánlott a gyár által előírt motorolajat használni és 10.000Km futás után lecserélni azt! Természetesen örökéletet nem lehet biztosítani a motor hajtásláncának, de ha odafigyelünk a kenés minőségére, megnövelhetjük az élettartamát. BMW Vezérlés csere folyamata: BMW N47 – B37 - B47 – N57 motorok esetében 2 munkanap alatt készül el a komplett vezérlés csere, olajszervizzel, ami a következő képen történik. Autó átvétel után szakembereink szerviz állásra állnak az autóval, majd elkezdődik a folyamat. Miután kiszerelték az autó motorját, megbontják és letisztítják, majd a tisztítást követően lekerül a komplett vezérlés. Az üres vezérműházat újra letisztítják és felszerelik a gyári alkatrészekből álló komplett vezérlést. Miután megtörtént a vezérlés minőségi ellenőrzése, plombáljuk a csavarokat festékkel, videós és fényképes dokumentációt készítünk, ezt követően a motor teljes összeszerelése után a karosszériába vissza szerelik szakembereink a motort, majd újabb minőség ellenőrzés történik. Ezt követően ha minden a gyári előírásoknak megfelelt, megtörténik a fagyálló hűtőfolyadék és a motorolaj feltöltése, majd üzembe helyezzük a motort. Számítógépes diagnosztikát végzünk és újabb teljes minőség ellenőrzést végzünk. Ha a BMW motorja megfelelt a teljes ellenőrzésen akkor a megfelelő okmányok kíséretében, számla, szervizlista, 1 év garancia és diagnosztikai bizonylat kíséretében kerül átadásra az autó. Árajánlat és bejelentkezés: Kérésre az alvázszám alapján autóra szabott árajánlatot küldünk e-mailben, vagy telefonon keresztül. Időpont egyeztetés munkaidőben telefonon történik. Forduljon hozzánk bizalommal!

    Forrás: https://elesautoszerviz.hu/bmw-vezermulanc-csere/

    További hírekink:
    BMW hajtáslánc hiba:
    BMW vezérműlánc csereperiódus